MARI BERKEBUN...

morning...kat sini saya nak story skit tentang kegiatan-kegiatan saya di sekolah..hihi..kat sini saya ada selitkan beberapa gambar projek kebun sayur saya..



ha..yang ni pokok bendi...ni dah bayak kali lah sudah dipetik bendinya...hihi..




HAAA...nilah hasilnya tanaman saya..pokok kacang botol..hihi..time ni tak jumpa kayu nk wt tempat tuk menampung pkok ni tuk menjalar dengan lebih baik..hihi..takpelah...dlm 2 minggu ni leh la kutip hasilnya...


muzaffar sedang menyiram pokok ulam raja...dh lama tak tengok dh tinggi rupanya pokok ulam ni...sesaper yang nk makan ulam maila petik kt sek sy..hihi





haha..ni gambar curi2 waktu murid aku tgh sibuk membersihkan batas...ha keje leklok ek anak muridku semua..






time ni muzaffar sedang cuber mencampurkan tanah hitam dengan tanah merah kt dalam plastic bag..naimuddin sampai tertonggek2 nak gemburkan tanah..hihi..excited diaorang ni berkebun









ha..ni lah keje saya kat sekolah..bukan mengajar kt dalam kelas jer..tp berkebun jugak..ni baru nk start semula projek tanam sayur tuk kali yang ketiga bg tahun 2009 ni..hihi..ok ni gambar sedang memasukkan tanah ke dalam plastic bg..kali ni nk try guna plastic bag plak...tp still ada wt batas jugak.























0 Responses