LAWATAN KE PETROSAINS

Salam Satu Malaysia untuk semua...hai hai hai...kt sini saya ada memorikan kenangan indah sewaktu saya dan murid2 khas saya buat lawatan ke petrosains...jom kiter tengok sama2...



muzaffar ni anak murid saya yang ada masalah autisme..dia mmg suker benda yang berputar2 macam tu..ermm mmg hepi giler la dia ari 2

ni hidayat ank murid saya yang jarang g sekolah tp bila bgtau nk g petrosains terus rajin g sekolah.

amboi muizzah...tengok aper 2



Time ni kitaorang tengah lepak kt depan kapal terbang dlm petrosains ni...masing2 menunjukkan pose maut.hihi..dari kiri its me yus,amy,muizzah,reen,ckgu khairul..yang kt depan lak dari kiri haris,naim,muzaffar dan hidayat..sepatutnya time ni 2org lagi murid saya yang join iaitu sofea ngan irfan tp time 2 irfan demam teruk n sofea taknk join last minute..biaserla budak2 khas ragamnya sukar diramal.

Haris tengah tekun melihat wajahnya yang terpapar kt skrin komputer..hihi



ha..dok teropong apa 2 naim..khusyuk sungguh dia nampaknya..


gambar ni diambil di belakang replika dinasour kt dalam petrosains 2..hihi ni pn 1st time sy masuk kt sini..hihi..



kitaorang baru sampai kt stesen komuter kl sentral...seronok gila anak2 murid aku ni sumer..ermmm cikgunyer jugek..hihi



gambar ni diambil sewaktu baru nk bertolak dari stesen komuter shah alam...budak2 ni ada yang tak penah naik komuter..sian kan..so, mari kita enjoy...





0 Responses